Call me your favorite.

Igår följde jag med sofia till stan när hon skulle tatuera sig och sedan blev det en dejt på max innan vi rullade hemåt igen. Spenderade några timmar i stallet med min fina springare och några timmar med mina två finaste vänner, hade lilla julafton nr två och pratade ikapp om livet lite grann. Hade världens mysigaste sovsällskap inatt också vilket resulterade i lite för lite sömn men vad gör det om hundra år? 
 
Har varit ledig ifrån skolan idag, var ändå uppe klockan 8 i stallet och sedan varit på Norrmalm hela dagen. Har förövrigt dragit på mig en äcklig förkyldning, dog av på soffan när jag kom hem och har sett ikapp alla avsnitt av årets julkalender. Trots att jag knappt orkar stå på benen så har jag krigat mig igenom 2 timmar med matteboken ikväll för att imorgon väntar terminens och årets sista prov - vilken lycka alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback