Årsresumé 2013, del 5.

Oktober:
Firade bästa Emma som fyllde 17 år med middag och tårta.
Jag gjorde en makeover - nytt hår och nya naglar.
Hade års-dag med min fina häst och käkade pizza på soptunnan i stallet.
Fick höstlov vilket firades med kinamat och biodejt.
For på årets sista bortatävling, bra sällskap, en fin häst och väldigt mycke skräpmat.
Var glad på skolan och gjorde halloweensminkning på personligstyling.
Var på ikea och inhandla en hel del nytt till rummet.
Käkade lyxig lunch på jobbet och red Hannas ponny.
Pappa hade 50-års fest och jag var på ännu mer biodejter.
November:
Hade mysfrukost på skolan och byggde möbler på mitt golv.
Middagsdejtade med brudarna och drack glassdrinkar med Sofia.
Rockade på halloween med bra folk, var väldigt blodig och träffade bebis.
Tog vara på myskvällarna och jobbade varje helg hela november.
Såg på film i badkaret och red ut i det fina vädret.
Tävlade för sista gången på året och var beroende av att dricka te. 
December:
Käkade pizza med sofia och drack kalasdrinkar.
Hade lilla julafton både en och två gånger, med världsbra brudar båda gångerna.
Följde med Sofia när hon tatuerade sig och tyckte om att ta bilder på mig själv.
Jobbade hela början av lovet och tillsist så firade jag nyår som blev ett rockigt slut på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback