Årsresumé 2013, del 4.

Var med i division 2 laget där vi lyckades komma tvåa i andra omgången och sedan vinna alltihopa. WIHO
Var på farfars begravning med familjen och följde med pallan när hon precis hade tagit körkort.
Var brun eter två veckor i USA och käkade pizza ute i solen.
Promenerade med mina fina vovve och var på middagsdejt med anthonia.
Fortsatte plåga mig igenom några kilometer i veckan och hade reunion med mina babes innan skolan började.
Skolan började igen och då myste jag med emma de flesta kvällarna.
Skippade skolmaten lite för ofta och såg ut ungefär såhär. 
Motionerade Sandras häst några gånger och kom 3a på hemmatävlingen med en jätte fin runda. 
September:
Vi hade skolfoto på skolan med snyggaste tröjorna och jag fick mina naglar fixade igen.
Himlen var rosa och jag plugga matte på kvällarna. 
Jag fyllde 17 och var väldigt fin i håret.
Hade kvalitétstid med min fina emma och bygde torn av öl.
Lekte cool i soffan på skolan och blev bjuden på cesarsallad av världens bästa svärmor.
Skaffade jobb nr 2 och hade girlsnight på Emelies altan.
Hejade på bästa Elin i idol och hade sköna raster på jobbet. 
Hängde väldigt mycket hos familj nr 2 och hösten var väldigt fin.
Umgicks en hel del med Aron och var tydligen ganska glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback