22 December 2013.

Igår jobbade jag på både jobb 1 och 2, inga överdrivet långa pass men direkt efter varandra vilket blev 11 dryga timmar sammanlagt. Zion fick en välförtjänad vilodag efter 6 dagars motion och idag har vi varit på norrmalm igen exakt hela dagen. For hem för en timmes powernap och lite middag innan jag for tillbaka till stallet för att klippa Zion. 3 timmar senare hade han gått från björn till nakenråtta och han blev så fin! 
 
Efter godnatt-samtalet med min fina tänkte jag avsluta kvällen tidigt med en film för imorgon väntar ännu en tidig morgon (och ja, jag har gett upp hoppet om sovmorgon för länge sen..) Hästarna ska motioneras innan en tripp in till staden med mami nr 2 och kvällen spenderas med mina fina syskon som är hemma över jul. Livet är rätt så jävla fint alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback