16 December 2013

Helgen har som vanligt innehållit alldeles för lite sömn vilket alltid resulterar i att måndagar blir ett helvete. Somnade 2 timmar i soffan i början av skoldagen och har sedan gjort klart så mycket jag hunnit, jobbade några timmar efter skolan och nu har jag precis kommit hem från stallet. Jag skulle kunna döda gud för att han aldrig kan bestämma sig om vädret och jag skulle kunna döda någon frivillig för att jag vill ha jullov. Ska bara kämpa mig igenom den här veckan som är kvar, drygt 20 timmar jobb väntar, några prov och däremellan träningar med hästen. Ska försöka klämma in lite kvalitétstid med mina fina vänner också vilket oftast ligger längst ner på prioriteringslistan, tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback