Augustitävlingen 2013.

'
Har ganska nyss landat hemma efter 4 intensiva dygn på Norrmalm. Hästen har skött sig över förväntan, vi har debuterat 1.10 och vädret har varit på våran sida hela helgen. Började torsdagen med att bygga bana och fixa iordning allt det sista innan vi avslutade med tårta i bussen för att fira Tony som blivit gubbe. Resten av helgen har flytit på med uppstigning klockan 6 och ryttarfest på fredagskvällen. Zion har varit helt otrolig och jag har haft världens bästa stöd från min fina låtsas mamma. Är helt slut och det är tänkt att jag ska orka med en heldag i skolan imorgon, zion ska få ett par välförtjänade vilodagar och jag ska ta tag i träningen igen. Highfive till livet, fyfan va du är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback