Äntligen hemma.

Det som skulle va 24 timmars resande blev istället 48. Första planet var trasigt, blev fast i Chicago 6 timmar, mellanlandade 2 gånger istället för 1 och blev massa ombokningar hit och dit. När vi äntligen hade landat i Stockholm 15 timmar försent så väntadde en 8 timmars bilresa. Påvägen hem stannade jag av hos bästis för att kramas, snackade skit någon timme och sedan åkte jag hem för att mötas upp av nå andra saknade människor. 
 
Suttit ute på min altan, rökt någon ciggarett för mycket och snackat skit. Har inte ätit mer än en burgare på 24 timmar, mitt huvud håller på sprängas och helst av allt vill jag dö just nu - och det är precis vad jag ska göra. Ska dö i min efterlängtade säng och se lite one tree hill, imorgon ska jag ta en välförtjänad sovmorgon och sedan fara till min fina springare och pussas i mängder. Så jävla skönt o va hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback