Jag önskar jag kunde förklara.

Jag vill inte säga att jag ångrar någonting men just nu vill jag helst fly ifrån allt det här. Jag vill veta vart allt det här leder eller om all den här energin är för ingenting. Fast hur det än slutar så är du värd det, och även om det inte blir som jag vill så har jag iallafall gjort dig glad och det är det viktigaste. Vet inte hur det gick till eller när det hände men du är verkligen så mycket mer för mig.
 
Jag vill förstå dig och hjälpa dig. Jag vill veta hur du tänker och jag vill göra allt jag kan för dig. Men det spelar ingen roll vad jag vill. Det här handlar inte om mig. Hur mycket jag än vill ge upp och ta avstånd så kan jag inte. Även fast jag inte har någon aning om vad du vill så kommer jag ändå stå kvar. Bara vänta och se vart det här tar mig. 
 
Jag orkar inte kliva upp just nu. Jag vill gräva ner mig under tusen täcken med en bra film. Stänga av telefonen för att slippa prata med någon. Men samtidigt är det så jävla egoistiskt av mig och säga att jag inte orkar mer. Men om jag inte gör det då? Altl är så jävla orättvist bara. 
 
Du kommer inte förstå dig på det här, ingen annan för den delen heller. Men det känns skönt att sätta ord på det, även fast jag knappt förstår själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback