Skriver av mig, ännu en gång.

Jag har lagt mig själv åt sidan så många gånger för din skull. Istället för att säga allt jag vill plågar jag mig själv och är tyst. Istället för att visa hur trasig jag är försöker jag fylla ut mina dagar och inte tänka. Istället för att gråta ler jag och lurar mig själv mer än förut. Istället för att göra det bästa för mig, gör jag ännu en gång det bästa för dig. Ibland önskar jag bara att jag gjorde det bästa för mig själv.
-
Imorgon väntar nog en av de värsta men ändå en utav de finaste dagarna i mitt liv. Ska ta ett riktigt farväl av min älskade farmor och jag kommer antagligen gråta ut allt jag borde ha gråtit för, men inte har gjort det. Men förhoppningsvis, mitt bland all sorg, kommer jag känna mig 10 kg lättare.
 

Kommentarer
» madde

finns gumman!

2012-09-09 // 02:41:07
» Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig? :D

2012-09-09 // 10:57:49
URL: http://daniellabooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback