bästa dagen på länge, for reaaal

Igår rullade vi iväg på en roadtrip i världens modernaste cab.  Under tiden de fortsatte på äventyr till Vännäs stannade jag i Nordmaling några timmar och sedan plockade de upp mig igen. Jag och Josephine levde livet i baksätet och lyckades nog underhålla mer än en bil, haha. 
-
Kvällen började med hockey som förövrigt var tråkigt, men sedan kvällen bjöd ju även på Medina vilket verkligen var det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Rockade loss med mina fina brudar längst fram och sjöng så högt jag bara kunde samtidigt som jag inte kunde sluta skratta  Skrek sönder min hals och svetten bara rann, nä alltså så jävla bäst det var! Efteråt fick jag äta en efterlängtad kebabtallrik så jag kunde somna ordentligt!

Kommentarer
» sebbeee

aboooow hur kunde du glömma mig babe?

2012-09-23 // 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback