Lite frågor som jag har fått de senaste veckorna.

Du verkar ha sett på oth ganska länge, vilken säsong är du på?

och du råkar inte veta vart man kan ladda ner säsong 8? med swesub såklart.

Jag har precis sett klart säsong 7, och tyvärr så har kah ingen aning vart det finns med swesub.

Leter faktiskt säsong 8 och 9 med swesub själv så den som vet kan ju gärna tipsa. ;)

Vart köper du alla dina snygga smycken?

Det är lite olika. Mest på Gina men även H&M, BikBok osv. 

Har du oändligt med pengar eller?

Haha nej? Jag har 1050 i studiebidrag som alla andra som går i skolan.

Hur många besökare du har per dag?

Mellan 200-300/ per dag.

Vart jobbar du?

Jag jobbar någång ibland på Äpplet i stan. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback