Gårdagens hoppträning.

Hoppträningen gick verkligen hur bra som helst! Dock var han väldigt spänd i början när vi travade bommar men det släppte ganska snabbt och resten av träningen skötte han sig. Finns mycke kvar att träna på men det är så kul att det går så mycke framåt och att jag äntligen kan få vara nöjd efter en träning! Mimmi kom dit och filmade lite så jag ska kolla om det blev någon bra, isånnfall klipper jag ihop det och lägger ut här sen!
-
Kom hem från stallet efter tio igår och då däckade jag ganska direkt i sängen. Idag ska jag till stallet efter skolan och då blir det nog en ganska lugn sväng i skogen med Sandra. Tänkte vara duktig och springa hem efter det så vi får väl se då jag kommer hem. Hörs efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback