Födelsedagsbarn nr 2.

,
Min fina Emma fyllde 16 år igår också så det blev ännu mer födeldedagsfirande när jag kom till Vännäs. Jag och Josephine la ner hela våran själ och överraskade henne med en jätte fin fruktskål. Resten av kvällen bestod av massa bus, prat och skratt. Somnade sedan till ett avsnitt oth och väldigt glad för att jag har mina flickor!!
-
Har två prov den här veckan så idag tänkte jag stanna kvar efter skolan och plugga några timmar. Sedan måste stallet göras och Zion ska klippas, däremellan ska jag hinna trycka i mig nå mat och helst av allt ska jag hinna träna ikväll också eftersom det har hamnat väldigt mycket åt sidan under helgen. Jaja, vi hörs senare! HEJS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback