Det råkade bli en jävligt skön kväll, woop

Spenderat större delen av min kväll i en bil med Keltu bredvid mig. Kört fulla människor upp och ner för ett berg ungefär trehundrafemtio gånger och jagat folk på en lokalfest. Impuls körde in till staden för att köpa cigg där vi även träffade Joel, lekte sjukhus inne på Max och kramades med min syster. Lyssnat sönder gangnam style har vi också gjort och skrattat åt det mesta när vi egentligen bara varit stört trötta. Nu har jag precis kommit hem efter ungefär 30 mils körning, ska ladda hem en jävligt bra film  och sova som en gud. Tänkte meddela också att imorgon ska jag äta makaroner till frukost bara så ni vet. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback