Svar på Träningsfrågor.

Vart gymmar du någonstans? :)

Sv: Jag har precis börjat gymma på skolgymmet som finns där Mamma jobbar. Inget avancerat direkt men fullt tillräckligt för att styrketräna!


Hej! :) Kan inte du lägga ut ditt "pass" du kör när du gymmar? 

Sv: Jag brukar ju köra olika men styrkepasset vi körde igår såg ut såhär: 

(På magövningarna hade jag 7 kgs vikt och på armarna hade jag 5 kgs vikter)

Värme upp med hopprep 1 min x 10.

Mage

Situps med vikt 20 x 3, Kasta ben 20 x 3, Sidkast med vikt 20 x 3

Armar

Arm workout 10 min (App), Fjärlien 20 x 3, Armhävningar 20 x 3

Ben

Ben press 20 x 3, Bensträck 20 x 3, Ben workout 10 min (App), Utfall med vikt 20 x 3


 Imponerad av all din energi! Men du tränar, springer och gör en massa för att hålla dig iform o må väl, samtidigt som du är medveten om att du gör en sak totalt fel och som förstör o kosta dessutom en massa kosing. Du vill ändra på det men har har du det"guts" som krävs? Ja tror du fixar det, hästtjejjer är visst envisa ;) Eller har du slutat röka?

Sv: Nej jag har ju tyvärr inte det. Och ja jag vet att det är fel och blablabla men jag tränar inte för att få någon superkondition utan mest bara för att jag tycker det är kul och mår bra av det! Jävligt kul att du tror på mig dock för någon gång i livet ska jag lyckas ;)

 Tack för kommentarerna förresten, tusen gånger roligare att blogga då så fortsätt med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback