Massa jobb och en övertrött Towiz.

Som den trogne bloggaren jag är så skriver jag ett inlägg till er när jag egentligen borde sovit för längesen. Skulle det varit en vanlig dag skulle jag klaga över att ligga på en oskön madrass på golvet hemma hos min bror, men efter att ha jobbat 16 timmar är jag tacksam över att ens få ligga ner. Hittade dessutom universums skönaste sovtröja så jag lär sova som en gud inatt. Är tyvärr alldeles för trött för att somna så att det är jädrans tur att Tim har en störd katt som kan underhålla mig. Nä alltså, nu svamlar jag alldeles för mycket så jag kanske ska försöka släcka ändå, 6 timmars jobb väntar imorgon också.  WOOPWOOP

Kommentarer
» Anonym

Vart jobbar du?:)

2012-11-09 // 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback