IKSU

Igår så hade vi friluftsdag på iksu så vi pumpade muskler heeela dagen. Började med 20 minuter på crosstrainern följt av 10 minuters cykling och 10 minuters powerwalk i lutning. Efter det körde vi en timmes styrkepass som d-ö-d-a-d-e mig  och efter lunchen så simmade vi 1000 m. Konstigt nog har jag knappt nå träningsvärk idag men det känns ju i kroppen ganska ordentligt iallafall. Simning står på schemat idag igen eftersom jag ska till Vindeln, tänkte även avnjuta 20 minuter i solariumet efter och jag ska få lite kvalitétstid med bästa Julia så jag klagar inte så mycke. Slänger nog in ett inlägg senare ikväll, puss!♥
 

Kommentarer
» nemo

Imponerad av all din energi!

Men
Du tränar, springer och gör en massa för att hålla dig iform o må väl, samtidigt som du är medveten om att du gör en sak totalt fel och som förstör o kosta dessutom an dj massa kosing. Handen på <3, Du vill ändra på det men har har du det "guts" som krävs? Ja tror du fixar det, hästtjejjer är visst envisa :)

Eller har du slutat röka?

2012-11-24 // 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback