6 November 2012

Blev upphämtade av två grabbs igår när jag anlände till staden. Tog en raggarunda med dem och sedan blev jag skjutsad till min systers lägenhet där jag sov för andra natten i rad. Dock sov jag ensam eftersom hon var ute på andra äventyr men jag trivs råbra själv och jag längtar ihjäl mig efter min egna lya. Tog mig en efterlängtad dusch innanj jag parkerade i soffan någom timme,förflyttade mig till sängen och slötittade på en bra serie innan jag somnade. 
Hoppas på att jag klarar mig igenom den här dagen också.
-
 
Han är min andra halva, bästavän och helt klart mannen i mitt liv. Kalla mig töntig men jag kan inte ens beskriva min kärlek till den här fyrbenta varelsen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback