svaren del 2 - om skolan/gymnasiet/framtiden

Trivs du på din skolan?
Nja, alltså inget fel på den egentligen.

Har fina(hehe eller?↑) vänner och bra lärare men själva skolan skulle kunna va tusen gånger fräshare.

-

Vad har du för betyg i alla ämnen?

Orkar inte skriva vad jag har i alla, men jag har 6 vg och resten g.
-
Vilket gymnasium har du valt och varför?

Jag har valt mode/design på lilja. Och det valde jag för att jag inte riktigt vet vad jag vill bli så jag satsade mest på att ta någonting som jag tror jag kommer tycka är kul i 3 år, plus att jag ska gå ridning som specialidrott och det passar bra ihop med den linjen.

-

Vad är dina framtidsmål?

Först och främst, bara ta mig igenom skolan. Få ett jobb så jag överlever och vara lycklig, har inte tänkt längre än så.

-

Vad vill du jobba med när du blir stor?

Helst av allt skulle jag vilja jobba med musik, vilket inte kommer lyckas så jag vill som sagt, bara ha ett hyffsat jobb. Skulle kunna tänka mig typ jobb på hm, på ett cafe eller liknande till en början.

-

Om du fick flytta vart du ville, vad skulle du välja?

På den här frågan förväntar man sig väl typ new york eller någonting men helst av allt skulle jag nog vilja bo i göteborg, tro det eller ej men det är dern finaste staden jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback