provridning och städning

haft en trevlig dag med min mor, provridit två hästar och käkat på max. for vidare till sandra direkt vi kom hem, visade filmerna och diskuterade massor kring hästarna. ingenting är bestämt men som det ser ut nu far vi och provrider en till på söndag för att ha någonting att jämnföra med!
-
fick en inpuls och började städa mitt rum när vi kom hem,packade upp det sista från danmarksresan(snabb jag vet!) och rensade bland kläder och smycken. blev alldeles försent så jag ångrar att jag ens började eftersom jag  har en utvärdering som måste göras klart innan jag får sova. 10 poäng till mig! GODNATT.

Kommentarer
» Jessica

Ska du köpa häst? :D

2012-06-06 // 23:43:08
URL: http://armenias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback