TRÄSTOCK 2012

brudarna var taggade på bussen..
där vi träffade två taggade killar som förade på bussen!
jag var också taggad!
arg sofia i väntan på att gå in på campingen!
snart inne!
hallondrinken var den festligaste på hela stället
redo för trästocks äventyr
besta sofia
vi pussades en hel del
och kramades
dagen efter käket var efterlängtat
allt som behövs för att överleva
vissa åt mer än andra, hahah
man kanske inte är så jävla bildskön dagen efter
redo för dag 2
waterpipeeee!!!
 började lördagkvällen med att få en fin tatuering
och sen hängde jag för det mesta i det berömda vännäscampet
busade massvis med moa som gjorde min kväll i stortsett
alle var glad
och vi var glad
jag var iallafall jätte glad
snygga grappar
tim ville inte vara med
 kan moa, kan moa, kan moa dricka vin?
här ser ni nog vem som var fullast
 
som sagt, vi var väldigt glada
bojjan var glad även med byxorna nere
några sköna människor från norr
 
nicke ville vara med på bild
vandrade in till festival området med filip som var sugen på att prova någonting nytt
han var iallafall väldigt söt och bjöd på korv. end of story, för sen dog min kamera. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback