mitt senaste dygn

gårdagen spenderade jag med dom här brudarna uppe på hembygdsgården, styrde upp inför kvällen med volanger och en jävla massa ljusslingor. sedan blev de middag hemma hos coffe innan han blev kidnappad med en sopsäck över huvudet och fick åka bil dit där alla hans kompisar var för att överraska honom. dansade mig igenom kvällen med alla fina, coffe var glad och kvällen va bäst. klockan fyra låg jag äntligen i sängen efter en promenad genom hela vindeln. 
imorse vaknade jag upp med 3 pojkar i rummet som klockan nio gick ut på en morgonpromenad, somnade om jävligt skönt och när jag själv vaknade bjöd jag coffe på en bakispizza i det fina vädret. vi satt kvar ute någon timme innan vi började röra oss in mot byn, där träffade vi brälla som tog med oss ut på äventyr med gaymoppen.
olagliga som vi är åkte vi tre på moppen till aborrtjärn, grabbarna hann bada precis innan det började regna och hemvägen styrde jag - båda var livrädd men vi lyckades komma hem levande. efter att coffe hade bjudit på middag tog jag med mig dom och några sopsäckar för att städa upp efter gårkvällen och nu är vi tillbaka hemma hos coffe. coffe lanar med joel ikväll och jag är mest bara gullig å bjuder på kladdkaka. ska snart lägga mig med världens bästa serie på skärmen för att sedan få några timmars sömn innan sommarlovets sista dag. mitt senaste dygn har varit bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback