vill så mycket.

jag vill gå ut nian med 11 vgn och känna mig nöjd. jag vill jobba, tjäna pengar och slippa känna stress över det. jag vill sluta röka, helt. få upp min kondition och träna med resultat. jag vill utvecklas med zion, och komma ut på tävling.  jag vill få klar min epa och klara det där jävla am-kortet som alltid stressar mig. jag vill ha ligga-i-soffan-och-kolla-på-film dagar, och ha vissa dagar där jag inte har några måsten.
-
emellan allt det här ska jag vara en bra flickvän, hålla humöret uppe och ha tid med mina kompisar. jag ska hinna sova ordentligt vilket aldrig händer.helst av allt vill jag ha sommar, NU. vissa dagar kan jag undra om det ens är värt det, jag orkar inte det här men jag vet hur jävla nöjd jag kommer va när jag är "klar". värsta bakslaget skulle vara att inte gå ut me dom betygen jag vill, det är det viktigaste just nu. . kan iallafall vara glad över att frankrikeresan är bokad och om tre veckor far jag till danmark med världens bästa klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback