maja är bäst<3

nu sitter jag antagligen på bussen, och det är antagligen typ en timme kvar, jag har antagligen smsa hela min kontaktlista, jag har antagligen klara ut alla spel på mobilen, jag har antagligen lyssnat igenom alla mina låtar, jag hat antagligen lite batteri, jag har antagligen käka upp allt mitt godis, jag har antagligen räkna träd tills jag svimma, jag är antagligen trött nanting, jag har antagligen förbannat ont i röven, jag är antagligen döless på att åka buss. och har antagligen SÅHÄR kul<3 plus att någon jävel sitter å skrattar bakom mig och det låter som när en get bajsar på ett plåttak, de kunde inte bli bättre.

Kommentarer
» MODEMARTIN

Hittar du på något kul i helgen? :)

2011-01-13 // 22:19:55
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback