halloj

vi blev 8 st som for in till stan. 4 av oss gick på bio, dock va filmen ännu sämre än förra helgen men skit samma.när vi åkte hem va björken på g å gjorde kvällen helt klart. grabbarna drog igång allsång i bussen, allmänt kul bara. haha fyfan ja kunde inte sluta skratta. (y) jag kom hem lite efter ett till en oglad pappa, blev ingen dator eller nånting så ja gick upp å sov direkt. bilder kommer snart.
med 7 timmars sömn äre nu tänkt att ja ska orka en heldag i backen, de tvekar jag på men vafan. jag är en hårding. när jag kom väntar ridning och städning och sen hoppas jag på att jag hinner me att fara å basta med grabbarna ikväll. vi hörs helt enkelt, cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback