kungsgatan

alexx satt på busstation å väntade på mig när ja kom in till stan, ja hade ingen aning om att han va där så ja vart typ rädd, haha. vi gick ner på kajjen å satt där å chillade i någon timme tills han drog hem. då gick ja en sväng på stan för ja hade fortfarande pengar kvar sen i onsdags. gick bara in på h&m och där hittade jag en tröja, en bh och en mascara. jag har fortfarande pengar kvar så ja kanske går ner imorrn oxå, visar bild på allt då! nu sitter ja hemma hos lisa och har nyss sminka mig. vi har beställt kinamat som lisa är iväg och hämtar nu, är as hungrig! ikväll ska ja ut å busa me nå grabbs. får se när ja kommer hem, blir iaf mobilbloggning då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback