towee

ska äta lunch nu sen ska jag å linda skynda oss iväg och träna. har inte så mycke tid eftersom vi ska fira mamma ikväll.
men iallafall, vi gjorde inte ngt speciellt igår. åkte moppe, dega dator, såg film å chilla typ, men de va ändå fett nice!  johan låg å klagade på att jag tog för mycke plats hela tiden, och ingen kunde typ sova. men tillslut somnade vi typ halv fem så nu är jag galet trött. haha de blir en tidig kväll kan ja lova!
bjuder på lite bilder från igår, så skriver jag mer sen!


han är killen me stil..

ska lägga ut en film senare oxå om ja lyckas fatta hur man gör,

men nu måste jag skynda mig.

over and out!/t


Kommentarer
» Maja

ooverandoout / maja



;) ;) ;)

2010-05-01 // 16:06:35
» Anonym

livet knullar alla horor

2010-05-01 // 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback