towee

godmorgon, jag vaknade typ klockan tolv, jag failade igen me att sova tidigt. låg å pratade i telefon till typ halv tre sen så somnade jag väl typ tre.  har precis käka frukost och nu så hade jag tänkt å dega ett tag.
har typ inga planer för dagen, ska följa me linda för hon ska träna me aggis typ klockan fyra. annars ska jag bara tare lugnt, kanske fara ut å springa eller så drar jag me mig maja ut på en promenad ikv!;D jag har fortfarande inte lyckats me filmen, men de kommer väl ngn gång under dagen. ska ta å göra ngt vettigt nu, hare bäst. over and out!/t

Kommentarer
» Libanmaja

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-07-06 // 19:59:23
URL: http://libanmaja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback