Maja

Förlåt för att jag lovat er bilder och sen kommer inga.
Men jag kom hem så sent och jag hann/orkade inte blogga, men i fortsättningen ska jag hålla det jag lovar.. ;)

Sitter och väntar på Chrille, jag har precis duschat. Ridningen idag gick super! Jag red Heros och vi tränade på att få in x antal galoppsprång mellan två bommar, och jag fick in 3 som minst och 6 som mest. (Nu har jag ingen aning vad Malin la dom på för avstånd men, haha. ;p)

Ikväll ska jag och Chrille se talang och filmen The Notebook.



Lite random bilder :)

1.Vilma och Pedro
2. Vilma och Pebsi
3. Anthonia och Sidney
4. Alexandra och Lollo

Pusshej!

Kommentarer
» anthonia

hej, du har inga fler bilder på mig och siddis? ;)

2010-05-09 // 20:46:20
» Maja

sv; jo det har jag:) adda mig på msn; [email protected]

2010-05-09 // 21:06:12
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback