30maj

de känns som att jag inte har varit hemma ngt på typ hundra år, men nu är jag äntligen hemma! som sagt, for jag ju in till stan igår. jag kom hem typ halv två å då gick ja upp direkt å somnade på typ 2, sek, haha. kvällen va riktigt nice faktiskt, va me massa kuligt folk å jaa, de va kiiing!:)
ja gick upp typ sju imorse för då vare tävling, gick nolla båda klasserna å aggis va as fin! sen vare bara å stressa, hem å lämna hästen sen iväg på match idag igen. bortamatch mot sandåkern tror jag de va(?) aja skitsamma, vann iaf me 1-0(y) ska bara sitta här å dega ikväll, har inget annat för mig och jag är så jävla trött så ja orkar ändå inte göra ngt annat, hahah, ja skriver mer senare, hare bäst! overandout!/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback