12maj

HEEEEEEEJ
de är fan sista dagen i skolan idag, hur king som helst jue!
jag å madde har suttit nere vid konsum å feta oss as mycke hela dagen,
hon följde med hem och nu har vi feta oss lite till me pizza, hahaha
ska ut i stallet nu, hade tänkt att fara ner på norrmlam å hoppa lite innan tävlingen på fredag. ikväll tror jag att vi far in till vännäs å busar me lite folk, sen sover jag nog hos madde:) hon har typ ingen dator så de blir kanske ingen mer uppdatering idag. ajaaa, over and out!/t


 


bara så alla vet är madde min föralltid<3333333
madd4(L)t0w3

Kommentarer
» sagiis

du borde göra ny header, eftersom maja har en ny?(A)

2010-05-12 // 19:22:33
URL: http://sofiasandsagiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback