Maja

Heeej! :)
Nu sitter jag (eller ligger faktiskt) i min säng och pratar med Christian i telefon. :)

Idag har vi haft friluftsdag, sjukt härligt! Åkte slalom heeela dagen lång.
Sen drog jag hem, sov och halv 7 var jag på skolan igen för då hade vi öppethus och jag och Madde redovisade. Vi improviserade heeelt och hållet men det gick bra ändå, även om den blev väldigt kort, haha.

Här kommer tre bilder från dagen! :D



Nu ska jag ringa upp Christian igen, han ville inte prata med mig när jag bloggade för han tyckte jag blev för osocial, haha!
Förlåt älskling, men om du läser det här skyller jag på att Towee blir arg om jag inte bloggar! :]

OverAndOut
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback