Maja

Seg uppdatering, sorry.
Men jag har helt enkelt inte haft tid, jag var hos Chrille både måndag och tisdag och Towee kan inte uppdatera för hennes pappa har tagit datorn och hon får inte tillbaka den för än hennes rum är klart, hihi sucker!! :]

Aja, jag fick i alla fall min nya säng igår, fett nice vill jag lova! Den är galet skön och större och så än min gamla, kanske kommer in en bild senare om jag pallar. ;) (Tror ingen bryr sig om hur min säng ser ut direkt, men jag och Towee råkar ha en blogg som är till för att fylla sin carebox med!)

Idag har jag varit i skolan, sen har jag suttit vid datorn, och nu måste jag plugga... Borde ha börjat för länge sen, har typ galet mycket att göra och har en inlämning + ett prov imorgon. Men Maja+Planering&Plugga=FALSKT! Det stämmer verkligen inte alltså, haha! xD

Aja sötnosar, nu måste jag gå och skriva otroligt intressant fakta angående ! Alltså Buddha för den som inte fattade det. :] Eller egentligen inte om Buddha, utan om Buddhismen. Skriv upp det på eran carelist.




OVER AND OUT!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback