careboxen maxxxxar

hääj
jag sitter å degar bubble shooter, galet roligt kan ja lovaaaa, noot
jag är egentligen typ as trött, men nu fastnade jag här och de känns sjukt ovärt att gå å lägga sig, ska typ ändå upp om 3 timmar igen -.- de skulle typ ändå inte gå att sova för att tim har typ kalas i sitt rum, de låter typ som om de äre iaf. han typ skriker? ja fattar fan inte va han håller på me när han sover, hahaha.
jag kanske ska jag följa me moaa å sätta mig utanför skolan nu, de tar typ ändå bara två timmar att gå till vns så varför inte? eller så ska ja sitta å dryga me majsii hela natten, men hon kommer säkert banga å sova snart, hejja livet. nu ska ja iaf rensa lite av mina femhundrasextimiljarder bilder, pussN/t

Kommentarer
» Lokefiona

Very well done. I enjoyed the site.

2011-12-15 // 13:07:55
URL: http://lokefiona.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback