Deejaay t0w3 is b4ck !n t0wn

back on track.

jag har inte blogga nu på typ en vecka för de känns ovärt att sitta å skriva när jag är halvdöd. dom här dagarna har jag iaf försökt göra saker hela tiden, så ja slipper tänka så mycke och så länge jag inte är ensam är livet helt okej.  ska försöka dumpa emo inläggen nu och börja uppdatera som vanligt igen:) dagarna har ändå varit hyffsad, har tagit de mest lugnt, chilla me kompisar, ridit osv. åså har jag spela sista fotbollsmatchen innan uppehållet med tjejerna. cupmatch mot sandåkern, vi spelade inge bra och de slutade me att vi förlora. minns inte ens me hur mycke(?) aja, de är bara 9 dagar kvar till östersund nu, love it!(y)

paow är här och vi ska ut i stallet nu. sen ikv ska jag lägga in lite bilder åså från veckan och berätta va vi gjorde yeterdaay. hare bäst!



overandout!/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback