replay

igår va jag ute me paow å madde, alltid lika kul om inte roligare, haha. greger å jeppe kom förbi ett tag oxå, men vi drog hem ganska snabbt efter de. när vi kom hem såg vi film å somnade. jag har blivit förskyld som fan så imorse vaknade ja av att ja hostade, kollade på klockan å såg att den redan va två å jag som skuklle hem tidigt å måla. lika lyckat varje gång.. nu har jag varit hemma i typ en timme å fortfarande inte gått ut, måste fan gå ut NU. haha nämen, uppdateringen suger för tillfället och jag har slut på pengar på mobilen så de blir inge mobilbloggning heller, men jag gör som alla andra och skyller på att de är sommarlov.

jag  har inga bilder å bju på heller så ja bju på en låt ist!

ooverandoout!/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback