livet enligt mig

nu har jag varit ute å ridit. de går typ itne å rida för de är så jäääääävla varmt å så jäääääävla mycke flugor, men ja red en stund iaf å de gick bara fint:) duschade henne me vattenslangen efter å nu har jag oxå duscha. ikväll vet jag inte riktigt hur de blir, tror att jag måste käka middag hemma för min kusin från typ rymden kommer hit å ja har inte träffa henne på tusen år osvosv.. + att hon kommer sent så vi ska typ käka middag inatt(?) aja, ja hoppas iaf på att ja kan följa me folket å grilla ikv, skulle va awesome! nu ska jag gå ut, de går fan inte å sitta inne, de är 30 grader ute!:o PussssssNN

finaste, jag älskar dig

overandout!/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback