in my dreeeaaaams

träningen gick sjukt bra i början, men den slutade väl inte bra direkt, hon stannade jätte mke å vi ska kolla upp henne på fredag så vi avslutade efter typ 40 minuter. nu har jag duscha å packa allting, så nu bär de av mot vännäs för att handla å sen vidare till häggsjö där dom närmaste dagarna kommer va hemma, haha! när jag är borta blire bara mobilbloggning, vet inte riktigt hur länge vi blir kvar men ja kommer senast på fredag och då blir riktigt uppdatering igen. kameran följer me så de blir bildbomb när jag kommer hem, hare gööödans!


jag är alltid lika snygg efter jag har målat å
idag lyckades jag få massa färg i håret oxå på ngt konstigt sätt.
bad hair day? oja! hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback