häggsjö, del 2(?)

nu jävlar är ja hemma å ja är på g, ellleeerrr? jag har sovit 6 timmar på 2 dygn, hejjjaaa! men iaf, gårkvällen va sjuukt rolig. vi drog nattbad, busade & skrattade massooor.när madde somnade så stannade jag å paow uppe, å de slutade me ingen sömn för mig. paow va halvdöd dom sista timmarna, men ja gjorde allt för att hålla henne vaken. lyckades iaf till klockan 9, då dog hon. haha, madde hjälpte mig å städa åså tog de en jävla tid för pappa att komma å hämta oss å när han väl kom dit så äre knappt nå bensin kvar i bilen så vi kör typ 1 km/h hela vägen hem!(y) behöver inte säga så mycke mer, bju på bildeeeeer!



 

vissa är ju sötare än andra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback