summer 2010



<--kulturnatta, minabästa♥, buus-->




sommarn börja typ me rix? de va awesome!


brännbollsturnering@school

sommarlooov! (y)

typ dom två första veckorna va ja me bebbo 24/7!

sebbz,jag&majsii

midsommaaar!;d

spöland/vännäs.

älskarminatjejoor!

 

soulmates.

häggsjö me mina mel0ner x2!

östersund, lätt bästa på hela sommarn!

vännäsdagarna! ;d

for till farmor&farfar, va me michelle å fick några sjukt underbara dagar me världens finaste människa!:)<3

finaste aggis blev skadad i mitten av juli.:(

jag har fullt normala vänner!

nästsista helgen blev de stan me mina mel0ner.

nicke,oskar + what-a-disco, kan inte bli bättre!;D

 

de va typ min sommar? lite svårt å visa i bilder men..

de har gått sjukt fort, men lätt värd!

ska fara till paow nu snart, upd mer efter matchen ikv.

pusshäääj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback