tuff brud i lyxförpackning?

sjukt jävla världelös uppdatering och har haft seriöst typ 1 besökare idag..... men skit samma, för jag har haft en awesome dag. for in till stan me halv två bussen, alexx satt på busstation å väntade på mig, vi drog ner på sparken å satt å va social me hans kompisar. när alex drog hem å käka så träffade jag hampus&emanuel som jag inte har träffa på typ 2 år. emanuel måste va typ den roligaste människan på jorden, ja garva tills ja fick ont i magen, haha. resten av kvällen har jag varit me alex, har varit å kolla på chrilles spelning å chilla bara. nu är ja hemma, ska gå å duscha i 7238193 grader varmt, sen dejta kudden å se en film. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback