home for a moment

home again. som jag sa så visste ja inte hur de skulle bli me uppdateringen så min blogg fick semester(?) haha. men ja ska dra helgen lite snabbt. jag somnade i bilen på väg ner, fuck mig. men jag klarade iaf lite å fick 10 kr!(y) när vi kom fram blev de lite skitsnack sen sova. på lördagen väckte martin mig när han kom hem typ 4, frukost/middag vid 6, sen for vi ut me moppen. vi va me sebbe & wille som är martins eeeeextremt söta vänner, åså va dom inte de ;pPpPpP. iaf, idag har jag sprungit runt i skogen, kolla på trail & lekt proffsfotograf. åkte hem lite före 4, jag styrde minst halva vägen hem och jag måste fan säga att jag är bäst på köra bil även fast ja tappade räkningen på hur många gånger jag höll på köra av vägen, hahaha. nu är jag hemma och ska snart vidare hem till paow, jag är död. hejdåååååeee!



Kommentarer
» Random china boy!

Hur kan en sengångare springa?

2010-08-08 // 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback