Maja

Förlåt för jag inte uppdaterat en enda gång i helgen, men jag har verkligen inte haft tid och ork! Det blir faktiskt ganska drygt på helgerna. ;p

Christian kom hit i fredags, Ines och Leo kom hit i lördags. Hade mycket trevligt och jag och Chrille bakade en otroligt ful men sjukt god tårta eftersom Ines fyllde år i fredags. Orkar inte lägga in bild nu men det kommer senare! ;)

Ikväll hade jag och Chrille inget att göra så vi var sjukt söta och for ut på en cykeltur, hahahahhaha. :] Det var typ sjukaste jobbigt och jag var bokstavligen död när vi kom hem igen, haha!



Har typ fått ett nytt beroende och sitta och titta på kläder osv. på internet så här bjuder jag lite! :)

Klänning till skolavslutningen om mamma är gullig!!!!!!!!!!! :)
(Om du läser det här mamma vill jag bara säga att du är en jätte snäll, rolig,
generös och perfekt mamma! <3)

Med typ dom här skorna till. Har inte tittat mycket på skor alls, men jag
kan inte ha några med för hög klack i alla fall för då kan jag typ inte stå bredvid mina kompisar
utan att dom måste bryta nacken.. :]
Och kanske denna bikini? :D

Vad tycker ni kära läsare? :D

Nu måste jag ringa Christian, och sova...
PUSS!

Kommentarer
» typmormor

snygga kläder + skor

2010-04-25 // 22:24:46
» Chrille

Med den där bikinin och den där kjolen så blir fulast i hela värlen, och skorna var ju värdelösa..

2010-04-25 // 22:26:43
» vilmahhh

fyfan vilka fula skor:):):):):)):):):)

2010-04-26 // 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback