Maja

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt hela dagen! :)
Gick bort en sväng till skolan och fotade Towee lite när hon red. Sen på vägen hem fick jag syn på videkissar eller vad det heter som jag ville fota, så jag hoppade över ett ganska brett, vattenfyllt dike, och det gick bra... tills jag skulle tillbaka. Jag är tydligen inte en så värst duktig hoppare så jag ramla ju med benet rakt ner i vattnet såklart. Och det var ju inte bara vatten, utan väldigt slaskigt också, så där stod jag och kunde knappt få upp benet. Hahaha, misslyckad tjej, oja! ;)


Blev sådär lagomt snygg om benet.>

Gick ut och fotade en sväng innan det hann bli mörkt också, blev inte så värst bra bilder men.
Nu slänger jag i lite bilder sen ska jag gå och lägga mig. Är helt galet trött! :O


Lekte som vanligt väldigt mycket med redigeringen
(förutom på bilden på Aggis som är helt oredigerad)

Sussa sött!
/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback