Maja

Kom precis på att jag typ inte bloggat något idag, så då får vi väl ta och göra det, haha.

Skola idag, var typ en rätt chill dag. Fast det enda roliga var typ när jag och Vilma tog Fredriks mobil och ringde/smsade massa folk. Hahahaha!

Har suttit och kollat runt lite saker inför sommaren! :D Typ lite glajjer, bikini, skor, avslutningsklänning osv.

Dom här är ju nästan bara ett måste! :D I♥ROSA och dessutom heter dom Maja sunglasses, dom är ju som gjorda för mig! ;D

Gillade även denna bikini, skulle inte vara helt fel! :)



Korta shorts är aldrig fel på sommaren. Och rosa såklart! ;D

Tre lite random saker av alla 45678908765434567 grejer jag vill ha i sommar! ;)

Vad tyckte ni om dom?
Släng hemskt gärna in en kommentar!


När jag kom hem så gjorde jag ingenting, skulle se på Andra Avenyn men jag somnade, så det är kanske bra tajming att se det nu, när jag ändå inte kan sova som vanligt när jag egentligen borde...
Har inget intressant att skriva om, jag slänger in en låt. :)


Train - Hey, soul sister
så sjuukt skön låt! :)

 

 

 

 

 

Christian som jag inte träffat sen
i lördags. Gud vad jag saknar dig
älskling! Vill bara att du ska komma
hem nu! Vill aldrig vara utan dig, nånsin!
Tänker verkligen på dig heela tiden, älskar dig mest.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback