Maja

God morgon folket.
Vaknade nyss av att Sebbe ringde mig, han och Viktor är här inom en timme, och det betyder att jag har lite småbrottom, ska hinna tvärstäda upp alla 1000 ton kläder som ligger över hela mitt golv, men jag prioriterar bloggen före det faktiskt. ;) (ärligt talat prioriterar jag typ allting mer än att städa, haha..)
Vi ska i alla fall väcka lite liv här i den döda byn. Nämen ryktas om fint väder så vara ute är nog det enda alternativet! ;)

Även fast jag sovit i typ 6 timmar så äre väl bara att man kliver upp och är med sina kära vänner, och det gör jag helt klart hellre än att sova. :)

Aja, dags att rulla vidare, kanske hinner uppdatera ikväll också hoppas jag.


Madde, Viktor och jag :)                          Sebbe och jag :)



Take care och hare gött! :)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback