Maja

Fattar verkligen inte varför jag fortfarande sitter uppe!? Jag har absolut inget att göra! Jag lyssnar på musik och skriver helt meningslösa saker med Ines och Jesper på msn. Men som vanligt är jag aldrig trött när jag är helt ensam och inte har nåt att göra. Men när det väl gäller att vara vaken typ när man ser på film med kompisar eller nåt, då passar det alltid bra att somna. Haha, det är jävligt konstigt det där.

Dessutom har jag så tråkigt så jag sitter och skriver helt tråkiga och ointressanta saker på bloggen, men vad ska man annars göra...? ;)

Och jag har förresten insett att våran blogg är rätt tråkig(?), så nu tycker jag att alla som läser det här inlägget skriver en liten fin kommentar om vad ni tycker att bloggen ska handla lite mer om. Och nu vill vi ha mycket kommentarer och inte 3 st, för enligt våran statistik är det betydlig fler än så som läser! :D


Och här var bara några exempel
Skriv precis vad ni tycker! :D
Spela roll om ni känner oss väl, eller kanske inte ens
över huvud taget. Ingen ska vara rädd för att kommentera,
utan ju fler förslag, desto bättre är det!

 

Godnatt kära läsare!
/Maja


Kommentarer
» din älskling

Saknar dig, :( <3

2010-04-11 // 07:44:55
» Maja

svar; saknar dig meeesd:(<3

2010-04-11 // 11:56:30
URL: http://ooverandoout.blogg.se/
» Olivia

videooblogg :]

2010-04-11 // 11:57:22
URL: http://liwilajjismlii.blogg.se/
» madde

mer bilder och outfit:]

2010-04-11 // 17:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback